وب‌سایت، ابزاری برای توسعه

موسسه افرا در سلسله وبینارهای آموزشی خود، در هفته دوم آبان، وبینار پرمخاطب «وب‌سایت، ابزاری برای توسعه» را برگزار کرد. این وبینار روز سه‌شنبه 11آبان از ساعت 18:30 الی 20 به‌طور ویژه برای موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد. «ارزش افزوده موسسات با داشتن وب‌سایت»، «نقش فناوری در توسعه موسسات نیکوکاری»، «موسسات نیکوکاری از چه ابزارهای فناوری اطلاعات استفاده می‌کنند»، «طراحی وب‌سایت موسسات نیکوکاری توسط افرا» چهار سرفصل کلیدی این دوره بود که 40نماینده از موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر کشور در آن حضور داشتند.

در ابتدای این وبینار آقای محمدرضا سلیمانی، مدیر پروژه وب‌سایت، گزارش خود را در خصوص نقش فناوری اطلاعات و تفکر فناورانه در موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد ارائه کرد. در ادامه آقای محمدکاظم متولی، مدیر ارتباطات افرا ضمن اینکه کلیاتی در خصوص نقش فناوری اطلاعات در اداره موسسات را مطرح کرد، به این موضوع نیز پرداخت که موسسات حاضر در این وبینار از چه ابزار فناورانه‌ای بهره می‌برند؟. نمایندگان موسسات حاضر در نشست نیز تجربه‌های استفاده از ابزارهای فناورانه خود را در اداره سازمان در یک فضای تعاملی اعلام کردند.

در ادامه مهمان برنامه خانم آسیه علینژاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین، از تجربه موسسه خود در اداره فناورانه و استفاده از وب‌سایت به عنوان یک ابزار فناورانه گفت. در بخش دیگر این وبینار، آقای محمدرضا سلیمانی، خدمت داوطلبانه طراحی وب‌سایت و اینکه افرا همراه با موسسات مسیر طراحی وب‌سایت را چگونه پیش می‌برند را تشریح کرد.

بخش انتهایی وبینار به پرسش و پاسخ و گام‌های ارتباط با افرا برای ارائه خدمات داوطلبانه اختصاص یافت. اگر علاقمند به شرکت در وبینارهای آموزشی هستید و در عین حال می‌خواهید از رویدادهای موسسه افرا مطلع ‌شوید، صفحه اینستاگرامی ما را به آدرس www.instagram.com/afraway دنبال کنید. وبینارهای آموزشی افرا در مورد وب‌سایت برای موسساتی که هنوز وب‌سایت ندارند یا نمی‌دانند بهترین راه‌های استفاده از وب‌سایت برای توسعه موسسه‌شان چیست، می‌تواند مفید باشد.

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن