آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی زمستان 1402 موسسه افرا

ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی زمستان 1402 موسسه افرا آغاز شد. در این فصل از کارگاه‌های آموزشی افرا، قرار است هر یک از ابعاد استاندارد افرا در قالب یک کارگاه آنلاین 3 ساعته به صورت رایگان آموزش داده شوند.

در عکس زیر می‌‎توانید سرفصل‌ها و تاریخ‌های برگزاری هر کارگاه آموزشی را ببینید و ثبت‌نام خود را از طریق سایت افرا نهایی کنید. قابل ذکر است که این دوره‌ها ویژه‌ی اعضای موسسه‌های نیکوکاری، خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد است.

کارگاه های آموزشی افرا زمستان 1402
جدول برگزاری کارگاه های آموزشی افرا / زمستان 1402

کارگاه‌های آموزشی افرا مطابق با استاندارد افرا طراحی شده‌اند. مدرسین مجرب افرا سعی می‌کنند با ارائه مطالب به روز و کاربردی، به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک کنند تا در حوزه‌های هفتگانه (مطابق با ابعاد استاندارد افرا) زیرساخت‌های خود را تقویت کرده و بهبود ببخشند.

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن