بهبود مستمر؛ کارگاهی آنلاین در آبان 1402

در 3 آبان 1402، کارگاه نقش بهبود مستمر در اداره موسسه‌های نیکوکاری توسط موسسه افرا برگزار شد. این کارگاه 3 ساعته با تدریس فاطمه ارمک، به صورت آنلاین در بستر گوگل‌میت برگزار گردید. در کارگاه بهبود مستمر به آموزش سرفصل‌های مختلف مرتبط با بُعد ششم استاندارد افرا یعنی بُعد بهبود مستمر پرداخته شد.

کارگاه بهبود مستمر آبان 1402
کارگاه بهبود مستمر آبان 1402

در کارگاه آموزشی بهبود مستمر شرکت‌کنندگانی از موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله: موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند، خیریه دانشجویی مردمی التیام، موسسه مردم‌نهاد پناه مهر بوعلی و موسسه رهپویان سلامت چغادک حضور داشتند.

کارگاه بهبود مستمر آبان 1402

تدریس این کارگاه بر عهده فاطمه ارمک بود. فاطمه ارمک مسئولیت پایش و دیده بان میثاق اخلاقی در موسسه مردم نهاد سبزکاران بالان را بر عهده دارد. دغدغه فاطمه برای کاهش هزینه های زمانی و جلوگیری از تکرار ناکامی ها و شکست ها در فرایند انجام کار سبب شده تا علاقه مند به حوزه ارزیابی و جریان بهبود مستمر در فرایندهای کاری باشد. در همین راستا شرکت در دوره های مختلف از جمله ارزیابی ریسک و HSE را نیز در کارنامه دارد.

کارگاه بهبود مستمر آبان 1402
کارگاه بهبود مستمر آبان 1402

در کارگاه بهبود مستمر که مخاطب اصلی آن موسسین، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان ها بودند، سرفصل‌های زیر آموزش داده شدند:

  • آشنایی با مفاهیم پایه برای پیاده‌سازی بهبود مستمر در موسسه
  • اجزای ثابت سازمان در پیاده‌سازی بهبود مستمر
  • مهارت‌های لازم در موسسه برای پیاده‌سازی بهبود مستمر
  • سازوکارهای ضروری در موسسه برای پیاده‌سازی بهبود مستمر
کارگاه بهبود مستمر آبان 1402

کارگاه‌های آموزشی افرا منطبق با استاندارد افرا طراحی شده‌اند. مدیران و نمایندگان موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد با شرکت در کارگاه‌های آموزشی افرا در هر فصل سال، با استاندارد افرا و مفاهیم مرتبط با ابعاد هفتگانه استاندارد افرا منطبق با دانش روز آشنا شده و برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های خود توانمند می‌شوند.

ثبت نام رایگان کارگاه‌های آموزشی در موسسه افرا ادامه دارد. شما عزیزان علاقمند می‌توانید از طریق لینک زیر کارگاه‌های آموزشی افرا را ببینید و در آن‌ها ثبت‌نام کنید:

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن