برگزاری اولین کارگاه فناوری در پاییز 1402

در روز دوشنبه، 22 آبان ماه 1402، کارگاه نقش فناوری در اداره موسسه‌های نیکوکاری توسط موسسه افرا به صورت آنلاین برگزار شد. مدرس این کارگاه 3 ساعته خانم نسترن معشوری بود که این کارگاه را به صورت آنلاین در بستر گوگل‌میت برگزار کرد. در کارگاه فناوری به آموزش سرفصل‌های مختلف مرتبط با بُعد هفتم استاندارد افرا یعنی بُعد فناوری پرداخته شد.

اولین کارگاه فناوری / پاییز 1402
اولین کارگاه فناوری / پاییز 1402

در کارگاه آنلاین فناوری نمایندگانی از سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسه‌های خیریه و نیکوکاری مختلف حضور داشتند؛ از جمله: موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، خیریه دانشجویی مردمی التیام، موسسه کارآفرینی خلاق هیوا، موسسه مردم‌نهاد پناه مهر بوعلی، بنیاد غیرانتفاعی گردشگری پایدار، موسسه رهپویان سلامت چغادک، جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی خانه مهر تهرانپارس، رجاوندان شهر امید و …

اولین کارگاه فناوری / پاییز 1402
اولین کارگاه فناوری پاییز 1402

تدریس اولین کارگاه فناوری پاییز 1402 بر عهده‌ی نسترن معشوری بود. نسترن معشوری فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار و ارشد MBA است که از تجربه ی هفده ساله ی خود در حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت فرایندهای سازمانی برای انتقال تجربه کسب شده به منظور بهبود فرایندهای کاری سازمان های مردم نهاد استفاده می کند.

اولین کارگاه فناوری / پاییز 1402
کارگاه فناوری پاییز 1402

در کارگاه نقش فناوری در اداره موسسه‌های نیکوکاری، در خصوص سرفصل‌های زیر آموزش و بحث و تبادل نظر صورت گرفت:

  • نقش و جایگاه فناوری در موسسه‌های نیکوکاری
  • آشنایی با زیرساخت‌های فناوری در مدیریت بهینه موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد
  • آشنایی با نقش فناوری در تسهیل امنیت اطلاعات و مدیریت اطلاعات در موسسه‌های نیکوکاری
  • آشنایی با ابزارهای فناورانه در کنترل مدارک و مستندات و تعامل با ذی‌نفعان
اولین کارگاه فناوری / پاییز 1402
اولین کارگاه فناوری پاییز 1402

کارگاه‌های آموزشی افرا منطبق با استاندارد افرا طراحی شده است. مدیران و نمایندگان موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد با شرکت در کارگاه‌های آموزشی افرا در هر فصل سال، با استاندارد افرا و مفاهیم مرتبط با ابعاد هفتگانه استاندارد افرا منطبق با دانش روز آشنا شده و برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های خود توانمند می‌شوند.

ثبت نام رایگان کارگاه‌های آموزشی در موسسه افرا ادامه دارد. شما عزیزان علاقمند می‌توانید از طریق لینک زیر کارگاه‌های آموزشی افرا را ببینید و ثبت‌نام کنید:

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن