شماره 27: قصه توانمندسازی ام اس با مهرداد غفارهاشمی

مدت زمان تخمینی مطالعه: 2 دقیقه

خیریه توانمندسازی ام اس - مهرداد غفارهاشمی
خیریه توانمندسازی ام اس – مهرداد غفارهاشمی

شماره 27 رادیو افرا اختصاص داره به قصه خیریه توانمندسازی ام اس از زبان مهرداد غفارهاشمی. از دید یکی از موسس‌های این مجموعه که در حال حاضر مسئولیت نایب رئیسی هیئت مدیره رو بر عهده داره.

همیشه فکر می کردیم با پیشرفت علم و تکنولوژی، مسائل زندگی راحتتر میشن و دردها و سختی‌ها و بیماری‌ها کمتر. اما الان می بینیم که با تمام پیشرفت‌ها، درسته خیلی از مسائل حل و خیلی از مصائب کمرنگ شدن، اما روز به روز مسائل پیچیده تر و عجیبتری برای همه پیش میاد. مخصوصا بیماری‌های ناشناخته و عجیب و جدید. بیماری هایی که منشا خیلی از اون ها، به سبک زندگی ناسالم برمیگرده. به تشویش ها و استرس های زیاد، به رژیم غذایی فست فودی، به جاه طلبی های ساخته ی ذهن و مواردی از این قبیل. درد ناگوارتر از جایی شروع میشه که در برخورد با این نوع بیماری ها، خیلی از افراد از جامعه طرد میشن و علاوه بر درد جسمی، درد روحی زیادی رو متحمل میشن.

قصه امروز رادیو افرا در مورد بیماری ام اس هست. در مورد خیریه ای که وسط هیاهوی زندگی، داره تلاش می کنه از بیماران مبتلا به ام اس و خانواده های اون ها در مسیر شناخت و درمان بیماری حمایت کنه و اون عزیزان رو توانمند کنه.

مهمان این شماره از رادیو افرا یکی از افراد دغدغه‌مند و دلسوز حوزه نیکوکاری ایرانه. کسی که چندین سال قبل، با همراهی چند نفر از دوستانشون موسسه خیریه توانمندسازی ام اس رو تاسیس کردن. جناب آقای مهرداد غفارهاشمی.

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن