مدرسه توسعه پایدار برگزار می‌کند: همایش «بشاگرد و محرومیت: رهایی یا تثبیت؟»

درس‌آموزی‌های به دست آمده در چند دهه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان بررسی خواهد شد. اساتید دانشگاه، فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد و مسئولین بخش‌های مرتبط دولتی از جمله سخنرانان آن هستند. خانم دکتر شهین‌دخت خوارزمی عضو هیئت‌مدیره موسسه حامیان نواندیش افرا نیز در همایش «بشاگرد و محرومیت: رهایی یا تثبیت؟» سخنرانی خواهند داشت.

Bashagard
Bashagard

رس‌آموزی‌های به دست آمده در چند دهه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان بررسی خواهد شد. اساتید دانشگاه، فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد و مسئولین بخش‌های مرتبط دولتی از جمله سخنرانان آن هستند. خانم دکتر شهین‌دخت خوارزمی عضو هیئت‌مدیره موسسه حامیان نواندیش افرا نیز در همایش «بشاگرد و  محرومیت: رهایی یا تثبیت؟» سخنرانی خواهند داشت.

این همایش روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۲ تا ۷ بعدازظهر در سالن جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. برای آگاهی از اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی همایش و ثبت‌نام می‌توانید به این نشانی بروید.

گفتنی است در مجموعه نشست‌های «مدرسه توسعه پایدار» به مسائل مهم و اولویت‌های توسعه پایدار ایران در بخش‌های دولتی، خصوصی و مردمی و با نگاهی ویژه به تجارب منتخب داخلی و بین‌المللی پرداخته می‌شود و شرکت در آن‌ها برای علاقه‌مندان، آزاد است.

بر اساس استاندارد افرا، موسسه‌ نیکوکاری یا سازمان مردم‌نهاد خود را به‌صورت رایگان مورد سنجش قرار دهید و یک گزارش مدیریتی دریافت کنید.