خیریه محمد حسین رضوی، گواهینامه ارزیابی دیجیتال افرا را دریافت کرد

با ارزیابی های انجام شده توسط سرویس ارزیابی دیجیتال افرا، موسسه خیریه سید محمد حسین رضوی توانست گواهینامه 6 ماهه استاندارد افرا را دریافت کند. موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی در اردیبهشت 1395 به شماره ثبت 38499 آغاز به کار کرد.

خیریه سید محمدحسین رضوی

با ارزیابی های انجام شده توسط سرویس ارزیابی دیجیتال افرا، موسسه خیریه سید محمد حسین رضوی توانست گواهینامه 6 ماهه استاندارد افرا را دریافت کند.

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی در اردیبهشت 1395 به شماره ثبت 38499 آغاز به کار کرد. این خیریه توسط خانم سیده نسترن رضوی خواهرزنده یاد سید محمد حسین رضوی که متاسفانه براثر بیماری سرطان از دنیا رفته است، با هدف یاری به جوانان مبتلا به سرطان رده سنی 16 تا 30 سال تاسیس شده است. این موسسه عضو شبکه ملی حوزه سرطان و شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیر واگیر نیز می‌باشد. بخش مددکاری این موسسه در بیمارستان فیروزگر مستقر است.

فعالیت‌های آموزشی خیریه محمدحسین رضوی

  • کارگاه‌های انگیزشی برای خانواده‌های بیماران مبتلا به سرطان و عموم مردم
  • برگزاری رویدادهای آموزشی برای شناخت، پیشگیری و درمان از سرطان
  • کشف استعدادهای پویا از بین جوانان مبتلا به سرطان و کمک به شکوفایی این استعدادها
  • برگزاری کلاس‌های آوادرمانی به همراه بهبودیافتگان و جوانان مبتلا به سرطان
  • برگزاری کلاس‌های طراحی و نقاشی، یوگای خنده، هنر درمانی و …
  • برگزاری کلاس‌های کسب و کار

ارزیابی دیجیتال افرا

سرویس ارزیابی دیجیتال افرا فرایندی است که در آن افرا موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد را بر مبنای استاندارد افرا ارزیابی می‌کند. مدیر موسسه نیکوکاری برای شرکت در فرآیند ارزیابی، از طریق پرتال موسسات نیکوکاری مستندات موردنیاز را بارگذاری می‌کند. ارزیابان افرا مدارک و مستندات موسسه را بررسی و ارزیابی می‌کنند و میزان تطابق آن ها با استاندارد افرا را می‌سنجند. در انتهای فرآیند ارزیابی، گزارش تحلیلی در اختیار مدیران ارشد موسسه قرار می‌گیرد. موسسات واجد شرایط استاندارد افرا، گواهینامه افرا را در دو بازه 6 ماهه یا 1 ساله دریافت می‌کنند.

اگر شما هم در موسسه یا سازمان مردم‌نهاد خود به دنبال دریافت گواهی افرا هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید:

بر اساس استاندارد افرا، موسسه‌ نیکوکاری یا سازمان مردم‌نهاد خود را به‌صورت رایگان مورد سنجش قرار دهید و یک گزارش مدیریتی دریافت کنید.