دریافت گواهی ارزیابی دیجیتال افرا توسط انجمن حامی

انجمن حامی موفق به دریافت گواهینامه ۶ ماهه ارزیابی دیجیتال افرا شد.

انجمن حامی، حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی با توجه ضرورت و نیاز ساخت فضاهای آموزشی درسال ۱۳۸۰ به ثبت رسید. حامی از سال ۱۳۸۸ با تفکر ایجاد پایگاهی فرهنگی به منظور وسعت بخشیدن به دنیای کودکان و آشنایی با فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف و همچنین با هدف فراهم آوردن امکانی برای ابراز وجود و کشف استعداد آنها، ساخت و تجهیز کتابخانه‌های روستایی را به فهرست فعالیت‌های خود افزود و از آنجایی که آموزش در قبال کودکان هر مرز و بوم نقش حیاتی دارد و در واقع کوتاهترین راه کاهش فقر است و مدارس بیشترین تعداد کودکان تحت آموزش را در بر دارند از سال ۱۳۹۱ به توانمند سازی کودکان از مسیر آموزش روی آورد.

سرویس ارزیابی دیجیتال افرا فرایندی است که در آن موسسات بر پایه گزاره‌های کلیدی استاندارد افرا و بر مبنای خوداظهاری و ارائه اسناد مورد ارزیابی افرا قرار می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس ارزیابی دیجیتال با افرا تماس بگیرید.

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن