برگزاری کارگاه آموزشی ارتباطات در موسسه افرا

کارگاه آموزشی ارتباطات و نقش آن در اداره مطلوب موسسات نیکوکاری، در دومین روز از امرداد 1402 توسط سید ناصر نوربخش یکی از مدرس‌های افرا و با حضور فعالان سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه برگزار شد. این کارگاه سه ساعته، بر اساس سومین بُعد استاندارد افرا یعنی ارتباطات به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی ارتباطات در موسسه افرا
برگزاری کارگاه آموزشی ارتباطات در موسسه افرا

ناصر نوربخش، مدرس موسسه افرا و مدیرعامل بنیاد توسعه فرهنگی و توانمندسازی سپهر قائن تدریس این کارگاه آموزشی را بر عهده داشت. در کارگاه آموزشی ارتباطات نمایندگانی از موسسات نیکوکاری از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، یزد، تهران، اصفهان، گلستان و خراسان رضوی حضور داشتند.

در کارگاه آموزشی ارتباطات و نقش آن در اداره مطلوب موسسات نیکوکاری، در خصوص سرفصل های زیر آموزش و بحث و تبادل نظر صورت گرفت:

  • سازوکار بازخورددهی موسات نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد به جامعه
  • گزارش‌دهی موسات نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد
  • پاسخ‌گویی و شفافیت موسات نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد
  • ضرورت وجود وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی کارآمد به لحاظ ارتباطی بر اساس بهترین رویه های اجرایی
برگزاری کارگاه آموزشی ارتباطات در موسسه افرا
برگزاری کارگاه آموزشی ارتباطات در موسسه افرا

ثبت نام رایگان دوره های آموزشی پیش رو در فصل تابستان 1402؛ در موسسه افرا هم چنان ادامه دارد. شما عزیزان علاقمند می توانید از طریق لینک زیر دوره های تابستانه افرا را ببینید و ثبت نام کنید:

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن