کارگاه بهبود مستمر در رشت

کارگاه نقش بهبود مستمر در اداره مطلوب موسسه‌های نیکوکاری در روز 11 شهریور 1402 در شهر رشت به میزبانی موسسه سبزکاران بالان برگزار شد. این کارگاه آموزشی به درخواست موسسه افرا در راستای استفاده از ظرفیت‌های سایر موسسه‌ها و سازمان‌های نیکوکاری خارج از تهران، در شهر رشت برگزار شد.

کارگاه بهبود مستمر در رشت

کارگاه نقش بهبود مستمر در اداره مطلوب موسسه‌های نیکوکاری در روز 11 شهریور 1402 در شهر رشت به میزبانی موسسه سبزکاران بالان برگزار شد. این کارگاه آموزشی به درخواست موسسه افرا در راستای استفاده از ظرفیت‌های سایر موسسه‌ها و سازمان‌های نیکوکاری خارج از تهران، در شهر رشت برگزار شد. این کارگاه سه ساعته بر اساس بُعد ششم استاندارد افرا یعنی بُعد بهبود مستمر به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) برگزار گردید.

کارگاه بهبود مستمر در رشت
کارگاه بهبود مستمر در رشت

تدریس کارگاه بهبود مستمر را سرکار خانم فاطمه ارمک یکی از مدرس‌های موسسه افرا بر عهده داشتند. سرفصل‌های کارگاه بهبود مستمر و نقش آن در اداره مطلوب موسسات نیکوکاری به شرح زیر بودند:

  • آشنایی با مفاهیم پایه برای پیاده‌سازی بهبود مستمر در سازمان
  • اجزای ثابت سازمان در پیاده‌سازی بهبود مستمر
  • مهارت های لازم در سازمان برای پیاده‌سازی بهبود مستمر
  • سازوکارهای ضروری در سازمان برای پیاده‌سازی بهبود مستمر
کارگاه بهبود مستمر در رشت
کارگاه بهبود مستمر در رشت

در کارگاه بهبود مستمر موسسه افرا، نمایندگانی از سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسه‌های خیریه و نیکوکاری از استان‌های گیلان، مازندران، اهواز، یزد، فارس، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و تهران حضور داشتند.

کارگاه بهبود مستمر در رشت
کارگاه بهبود مستمر در رشت

ثبت نام رایگان کارگاه‌های آموزشی پیش رو در فصل تابستان 1402؛ در موسسه افرا ادامه دارد. شما عزیزان علاقمند می‌توانید از طریق لینک زیر کارگاه‌های تابستانه افرا را ببینید و ثبت‌نام کنید:

بر اساس استاندارد افرا، موسسه‌ نیکوکاری یا سازمان مردم‌نهاد خود را به‌صورت رایگان مورد سنجش قرار دهید و یک گزارش مدیریتی دریافت کنید.