موفقیت توانیاب در دریافت گواهینامه افرا

موسسه توانیاب موفق به دریافت گواهینامه ۶ ماهه ارزیابی دیجیتال افرا شد.

انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان توانیاب به شماره ثبت ۱۱۲۰۳ به عنوان نهادی مستقل غیر دولتی، غیر انتفاعی و مردم نهاد در سال ۱۳۷۸ با اخذ مجوز رسمی از وزارت کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

ماموریت انجمن توانیاب در وجه های زیر برنامه­ ریزی و دنبال می­‌گردد:

وجه حمایتی

طراحی سیستمی که دسترسی به امکانات رفاهی، خدماتی و مددکاری را برای این افراد افزایش دهد و حمایت از مددجویان، توانبخشی و توانمندسازی آنان در راستای خوداتکایی

وجه آموزشی و اطلاع­ رسانی

آموزش در سطوح مختلف جامعه، خانواده و فرد برای تغییر نگرش منفی نسبت به این افراد، ایجاد زمینه مشارکت، اعتماد به نفس و رفع تبعیض­ های موجود اعم از سنتی،  قانونی و آموزش حقوق بشر، حقوق شهروندی و مهارت­های زندگی و همچنین آموزش و توانمندسازی کادر تخصصی در حوزه­های مرتبط

وجه حقوقی

تلاش در جهت اجرایی شدن قوانین، ارائه نظر کارشناسی جهت تغییر یا افزدون قوانین مورد نیاز  در حمایت کودکان دارای معلولیت در سطوح ملی و بین­ المللی.

سرویس ارزیابی دیجیتال افرا فرایندی است که در آن موسسات بر پایه گزاره‌های کلیدی استاندارد افرا و بر مبنای خوداظهاری و ارائه اسناد مورد ارزیابی افرا قرار می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس ارزیابی دیجیتال با افرا تماس بگیرید.

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن