برگزاری کارگاه ارتباطات استاندارد افرا

کارگاه «ارتباطات و نقش آن در اداره مطلوب موسسات نیکوکاری» با تدریس آقای ناصر نوربخش برگزار شد.
این کارگاه چهارساعته که سومین دوره آموزشی موسسه افرا در سال جدید بود به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) و با حضور نمایندگانی از موسسات نیکوکاری برگزار شد.
ارتباطات در سازمان های مردم نهاد، ابزارهای ارتباطی رایج، سازوکار بازخورددهی به جامعه، گزارش دهی، پاسخگویی و شفافیت مالی و هم چنین مباحث مرتبط با وبسایت و شبکه های اجتماعی در سازمانهای مردم نهاد از جمله سرفصل هایی بود که در این کارگاه مورد بحث و آموزش قرار گرفت و بهترین رویه های اجرایی در خصوص آن مورد تاکید واقع شد. فعالان سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه نیز در باب چالش ها و راهکارهای پیاده سازی این رویه های اجرایی در سازمان های خود گفتگو کردند.
شرکت کنندگان از استان های چهارمحال و بختیاری، مرکزی، یزد، گیلان، سیستان و بلوچستان، تهران و اصفهان در این کارگاه حضور داشتند.
امکان ثبت نام و حضور در دوره های آموزشی افرا هم چنان از طریق صفحه آموزش برقرار است.

افرا یک موسسه غیرانتفاعی است که با هدف توسعه زیرساخت نیکوکاری کشور ایجاد شده است. افرا به موسسه‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک می‌کند تا بدون هزینه و با کمک استاندارد افرا، زیرساخت‌های مدیریتی خود را شکل داده یا تقویت کنند. در این راستا سه خدمت خودارزیابی، ارزیابی دیجیتال و آموزش به صورت رایگان در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار گرفته است.
آشنایی بیشتر با افرا و خدمات آن