برگزاری وبینار مدیریت یکپارچه منابع مالی و ذینفعان

موسسه افرا در سلسله وبینارهای آموزشی خود، در اولین هفته آبان «مدیریت یکپارچه منابع مالی و ذینفعان در موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد؛ چرا و چگونه؟» را محور بحث و گفت‌وگو قرار داد.

برگزاری وبینار مدیریت یکپارچه منابع مالی و ذینفعان

موسسه افرا در سلسله وبینارهای آموزشی خود، در اولین هفته آبان «مدیریت یکپارچه منابع مالی و ذینفعان در موسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد؛ چرا و چگونه؟» را محور بحث و گفت‌وگو قرار داد. مدرسان این وبینار آنلاین یک‌روزه که دوشنبه سوم آبان به مدت دو ساعت (19 الی 21) برگزار شد، آقایان علی الیاسی، متخصص توسعه کسب‌وکار و محمدکاظم متولی، مدیر ارتباطات افرا بودند. نمونه موفق مدیریت یکپارچه ذی‌نفعان با حضور خانم الهه شعبانی، مدیرعامل انجمن احیاء ارزش‌ها بررسی شد. این وبینار با استقبال 50 نفر از نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات نیکوکاری از سراسر کشور همراه شد.

سرفصل‌های این دوره شامل چهار بخش بود. در بخش اول آقای الیاسی، سه محور «تفاوت‌های اصلی مدیریت مالی در موسسات نیکوکاری»، «آشنایی با اهداف گزارشگری مالی» و «استفاده از ظرفیت‌های بخش مالی راهکار نرم‌افزاری «واره» برای معافیت‌های مالیاتی» را بررسی کردند. در بخش دوم آقای متولی، سه محور «مدل‌های جذب، ارتباط و نگهداشت ذی‌نفعان»، «ضرورت وجود مدیریت یکپارچه ذی‌نفعان» و «روش‌های رایج و سنتی مدیریت ذی‌نفعان» را بررسی کردند. بخش سوم این وبینار با ارائه خانم شعبانی مدیرعامل موسسه احیای ارزش‌ها به عنوان یک نمونه موفق مدیریت یکپارچه ذی‌نفعان همراه بود. در بخش چهارم وبینار نیز مدیریت یکپارچه‌ ذی‌نفعان (روش‌های مدرن و نرم‌افزاری) از سوی آقای الیاسی ارائه شد. در این بخش دو محور «مزیت استفاده از روش‌های مدرن و نرم‌افزاری» و «معرفی «واره» به عنوان یکی از این روش‌های نرم‌افزاری با تاکید بر بخش CRM» بررسی شد. موسسه افرا با هدف کمک به توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در موسسات نیکوکاری راهکار سازمانی «واره» را با همکاری سه شرکت‌ و بنا به مقوله مسئولیت اجتماعی آنها طراحی و پیاده‌سازی کرده است. راهکار واره و آموزش آن برای موسسات رایگان است و تا یکسال نیز بدون هزینه پشتیبانی می‌شود.

اگر علاقمند به شرکت در وبینارهای آموزشی هستید و در عین حال می‌خواهید از رویدادهای موسسه افرا مطلع ‌شوید، صفحه اینستاگرامی ما را به آدرس www.instagram.com/afraway دنبال کنید.

بر اساس استاندارد افرا، موسسه‌ نیکوکاری یا سازمان مردم‌نهاد خود را به‌صورت رایگان مورد سنجش قرار دهید و یک گزارش مدیریتی دریافت کنید.