کارگاه نقش استراتژی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی در اداره موسسه‌های نیکوکاری

فلسفه وجودی کارگاه

حرکت هماهنگ کلیه اجزای یک سازمان در راستای تحقق ماموریت نیازمند داشتن یک نظام برنامه‌ریزی، اجرا، پایش و ارزیابی همسو و هدفمند است که در کنار تحقق اهداف، تعهد سازمان به جامعه را نیز منعکس کند. بسیاری از موسسات دارای برنامه و بودجه سالیانه هستند و آن را به تصویب می‌‎رسانند؛ با این حال در بسیاری موارد این برنامه در راستای هدف و برنامه راهبردی موسسه نیست یا چون ساز‌و‌کار لازم برای ارزیابی و نظارت وجود ندارد، نمی‌توان موفقیت آن را سنجید.

کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی، سازمان‌های مردم‌نهاد را در مسیری قرار می‌دهد که اطمینان حاصل کنند که آیا برنامه با رعایت اصول تدوین شده، در چارچوب مصوب اجرا شده و به چه میزان به اهداف خود دست یافته است. این آموزش آشنایی با سازو‌کارهای سنجش کیفیت و اثر‌بخشی برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و ارزیابی برنامه و تطابق آن با جهت‌گیری کلان  و برنامه راهبردی، و هم‌چنین توان موسسات در مدیریت پروژه‌ها را مورد تاکید قرار می‌دهد.

سرفصل‌های کارگاه برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی

  • • تعریف دایره طلایی هر سازمان
    • نگرش چابک در سازمان
    • طراحی استراتژی سازمانی
    • تحول سازمان به سوی نتیجه‌گرایی
    • برنامه‌ریزی و اجرای انطباقی چابک

مخاطبان کارگاه

مدیران عامل، اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره، مدیران داخلی یا مدیران پروژه‌ها در موسسه‌‌های نیکوکاری و خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد

مدرسین کارگاه برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی

فرید فولادی متولد ۱۳۵۱ در کردستان، دانش‌آموخته‌ی مهندسی کامپیوتر دانشکده‌ی‌ فنی دانشگاه تهران و رئیس هیئت‌مدیره شرکت همکاران سیستم است. او در گذشته نیز در جایگاه‌های مدیرعاملی و معاونت توسعه محصول و بازار همکاران سیستم بوده است. فولادی در چند شرکت نرم‌افزاری به‌عنوان تحلیل‌گر، برنامه‌نویس و محقق کار کرده و شش سال نیز کسب‌و‌کار شخصی خود را در حوزه‌‌ی نرم‌افزار داشته است. او در تلاش است تا تجربیات و تخصص خود را در خصوص برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرا و ارزیابی؛ از طریق موسسه افرا در اختیار موسسه‌های نیکوکاری قرار داده و گامی در جهت رشد و توسعه موسسات بردارد.

راهنمای ثبت‌نام کارگاه

  1. در صفحه معرفی کارگاه، تاریخ برگزاری مد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.
  2. نام موسسه یا سازمان خود را جستجو کرده و انتخاب کنید. در صورتی که نام موسسه شما در فهرست نبود، با شماره 02191002372 تماس بگیرید.
  3. فرم ثبت‌نام را کامل کرده و شماره موبایل خود را وارد کنید.
  4. کد تایید پیامک شده را وارد کرده و بر روی ثبت‌نام کلیک کنید.
  5. منتظر تایید نهایی ثبت‌نام‌تان توسط مدیرعامل/رابط موسسه خود باشید.
  6. نتیجه تایید یا رد ثبت‌نام، برای شما در قالب پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

جزئیات دوره

مدرس: فرید فولادی

نحوه برگزاری: آنلاین

شهریه: رایگان (هزینه‌های برگزاری این کارگاه توسط حامیان مالی افرا پرداخت شده است)

اطلاع از برگزاری دوره

فیلد های "*" اجباری هستند

کارگاه‌های آموزشی افرا در هر فصل از سال به صورت دوره‌ای برگزار می‌شوند. برای اطلاع از برگزاری این کارگاه در فصل بعد، می‌توانید شماره موبایل خود را وارد کنید تا با مشخص شدن تاریخ برگزاری با شما تماس بگیریم.